Välkommen till min träningsblogg

För alla er som inte varit här och läst min blogg tidigare, så skriver jag här lite axplock ur min alldeles vanliga vardag, om hur jag kommer i gång med min träning.

Jag är gruppträningsinstruktör och jag undervisar i Zumba, Muskelpass och Boxercise.

Jag är förövrigt en mycket glad och utåtriktad person som här i bloggen erbjuder dig på ett och annat smaskigt recept och även lite egendesignade bilder och fotografier eftersom jag älskar formgivning och att just fotografera.

I bland kan jag till och med blanda in lite humor och galenskap i bloggen. Det är väl lite som livet är egentligen vill jag inbilla mig. Jag har också nyligen diagnostiserats med sjukdomen hypotyreos så det kommer även att handla mycket om det och om hur jag mår nu under uppstarten kring min behandling med medicinen levaxin. Kommentera gärna för det är alltid roligt.

Ha en trevlig läsning!

/Sus

onsdag 29 mars 2017

Bokat vinterresa 4/12

Japp då har vi bokat vår vinterresa och vi drar från kalla Sverige 4/12. Vi firar min födelsedag lite tidigare. 🍾🥂

Blir många planerade resor i år, och vi har inte ens hunnit iväg på vår första. ;-)

Nu är det bara 7 dagar kvar till första resan. Som vi längtat!



Att ha saker inbokat betalt och klart är skönt! Man har flera olika mål att längtas till.

Blir även en kryssning i maj. I princip alla veckor vi är barnfria har vi bokat upp i något kul.

Puss och kram på er


Inga kommentarer: